ینی کلی کتاب نخونده تو کتابخونه دارن جیییغ میکشن میگن : خبرت بلندشو بیا بخون حداقل شعورت بره بالا . بعد کلی مقاله و کتاب درسی و مربوط به دانشگاه هست که میگن: خبرت بلند شو بیا بخون سوادت بره بالا. بعد متلب هم هست که از رو دسکتاپ داره خود زنی میکنه میگه: خبرت بلند شو بیا یه ذره کار کن مهارتت بره بالا بدبخت پس فردا لازمت میشه . خود لپ تاپ یه ماهه داره خودشو میزنه : خبر بلند شو یه انتی ویروس رو من نصب کن .تاریخ قبلی تموم شده. یه ویندوز هم نصب کن .من الان دارم به صورت معجزه وار کار میکنم. بعد یه سالنامه هم اون وسط رو میز بازه و یه نمایش نامه نصفه نیمه داره تو مغزش میزنه که : خبرت بلندشو بیا کامل کن ........................................... و اینها همه در حالی است که من چنبره زده ام روی تخت و با سندروم حسش نیس کلنجار میروم..یعنی الان ده روز از تیر رفت :|  یکی بیاد منو بپاشونه :))) کلی کار دارم :)))))