راستش من اصن به این تست های روانشناسی وفال و طالع بینی و اینا اعتقاد ندارم.(خب الان ممکنه که بگید خب تست روانشناسی با فال فرق داره و اینا ولی خب از نظر من تو یه دسته قرار میگیرن و اصن کلا باشون حال نمیکنم:))) حالا ما تو یه گروه تلگ بودیم .جمع خودمونی و صمیمی بود یکی از بچه ها این تست روانشناسی را گذاشت و جمع نظر دادن که همه صادقانه نتیجه این تستو بذارن تو گروه. منم که طبق معمول بعد از یه سخنرانی طولانی بالا منبر که :"بابا الکیه اخه مگه تست میتونه بگه من کی ام .. من خودم موندم کیم بعد 4تا سوال میخواد چی بگه و اینا..." گفتیم باشه برا خنده میریم میدیم:)) :دی  

اولا که خیلی طولانی بود وسطاش دیگه میخواسم ول کنمااا اما تقوا پیشه کردم :)

دوما چندبار وسطاش به تناقض خوردم:)

سوما سوالاش خیلی کلی بود و دو گزینه بیشتر نداشت برا همین مورد دو پیش اومد :)

چارما نتیجه اش بد نبود... یعنی کلا اکثر اینجور تستا میاد همه چی میگه تا بالاخره یکیش درست دربیاد و طرف بگه اره همینه ها و این مزخرفات ولی خب این تست کمتر اینجوری بود. تا یه حد زیادی به شخصیتی که از خودم میشناسم نزدیک بود.

پنجما یه 100تا شغل پیشنهاد داده بود!!!! که خب کاری باش ندارم :))

ششما پیشنهاداتی که داده بود خوب ود چون اکثرش بر اساس نقاط ضعفی بود که از خودم سراغ داشتم :))

هفتما حالا جدای از شوخی بد نبود به عنوان یه چیز همینطوری... ینی قطعا نمیشه ادم عقل و تصمیمات خودشو بر اساس این چیزا بگیره .ینی تا اون قسمتیش که با عقل و منطق میخونه خوبه ولی نه اینکه ادم هرچی گفت بپذیره

هشتما بعد از ارسال نتیجه تو گروه دوستان استقبال زیادی نمودند و بسیار گفتند که چقد این تسته درمورد من درسته  و این صوبتا که من همچنان از جبهه مورد دفاع خویش عقب نکشیدم :)) بعلله ..خدا قوت رزمنده:)))

نهما تیپ شخصیتی من INTP دراومد. همشو قبول ندارم ولی یه چیزاییش هم درست بود مثل نقاط ضعف و روابط با دیگران

دهما الکی خواسم 10تا شه :)))))