یعنی بیشتر از اونی که تو اتفاق های مختلف بخوام یاد وبلاگ نویس هایی که نوشته هاشونو میخوم بیوفتم تو سبد میوه و میوه فروشی یادشون می افتم.

الان ینی انار میبینم یاد مستر نیما می افتم.نارنگی که بدون شک اولین چیزی که به ذهنم میاد روانی نویس خوشبخت(که تازگی به مهندس خوشبخت ترفیع گرفتن) هست .اصن با اون بساط نارنگی پلو و اینا مگه میشه جز ایشون یاد کس دیگه ای افتاددد؟؟!!!:)))

سیب هم که دیگه انحصارا در اختیار نیمه سیب سقراطیه.

چیزی که برام عجیبه اینه که نمیدونم چرا با توت فرنگی یاد شباهنگ می افتم!!! لابد الان بیاد این پست را ببینه قطعا کامنت میذاره که توت فرنگی هم دوست نداره:||| (ولی یه بار باید ازش بپرسم دوست داره یا نه:)))

تخمه هم که میخورم یاد جناب مترسک می افتم که یه ذره دلیلش پیچیده است خودمم هنوز دقیقا نمیدونم چرا ولی حدس میزنم به این علت که تخمه از افتابگردون میاد و من قالبا وقتی اسم مترسک میاد من یاد یه مزرعه افتابگردون می افتم .حالا پیدا کنید سن پرتقال فروش را :))))

و اما کیوی که با دیدنش یاد پست های خاص درامافون می افتم.(البته شاید بی راه نسبت به اوضاع این ماه هایش نباشد:)))

پ.ن: بر خود واجب میدانم که ازبقیه مسؤلین وبلاگ های محترم خاطر نشان کنم که بشتابید بشتابید و یک میوه را برای خود برگزینید تا از یاداوری های ملوکانه این جناب محروم نشوید.

با تشکر . مسؤل وبلاگ "رادیو خرت و پرت"

  امضا:خورشیدالسلطنه

پ.ن2: میوه انتخابی این جانب "موز"می باشد.چراکه راحت پوست گرفته نمیشود که میشود .به عنوان وعده غذایی نمیشود خورد که میشود.سیر نمیکند که می کند.طعمش که عالی نیست که هست.خلاصه همه چی تمام است فرزندم:)))

پ.ن3:اگر بخواهم کل پاییز را با یک میوه خلاصه کنم "خرمالو "را انتخاب میکنم. طعم گس خرمالو طعم حقیقی پاییزاست برای من :))