اول از همه این لینک اینکه بازی از کجا و کی شروع شد. 

تابستون جدا از کار و پروژه ای که هست به شدت مطالعه و نرخ فیلم دیدنم رفته بالا(البته دقیق بخوام بگم تابستون من از فرجه ها شروع شد و امتحانا هم یه بخش کلا خیلی کمی از زمانم را میگرفت . درس هایی که دوست داشتمو تو طول ترم خونده بودم و درس هایی که دوست ندارم هم که میشه چیزی حدود نصف واحدام را در حد پاس شدن میخونم که بره)

کتاب های خوبی خوندم و فیلم های خوبی دیدم.

+ حالا شاید از نظر بقیه خوب به نظر نرسن ولی من به کتاب یا فیلمی میگم خوب که بم تجربه بده و مرزهای ساختار ذهنیم را بشکنه و وسیع ترش کنه.

کتاب های پیشنهادی:  

مراسم دست قطع کنی در اسپوکان ( نمایشنامه نوشته مارتین مک دونا) ، اومون را (  نوشته ویکتور پلوین) ، ناتور دشت ( از سلینجر. کتابی که دوبار پشت سرهم خوندمش و تاثیر گذارترین قسمت هاشم تو این پست گذاشتم)


فیلم های پیشنهادی:

memento( از کریستوفر نولان) ، zootopia( انیمیشن ) ، mad max ( اخرین نسخه ای که ازش اومده. با دقت ببنید و فک کنید درباره اش و بعد اگه خواستین نقد ها را هم درموردش بخونید) ، room( که بر اساس یه کتاب نوشته شده و اون کتاب هم اصل داستانش برگرفته از حقیقت بوده. به شدت فیلم خوبیه . نگاه ها و دیالوگ های پسربچه فیلم خیلی حرف توش داره)

سریال: زیاد حوصله سریال دیدن ندارم اما mr.robot تنها سریالی که میبینم و بعضی حرفایی که میزنه حرفایی که بش رسیده بودم و ... 


یه قسمت جدید تر از مستر هولدن میخوام اضافه کنم=)

 وبلاگ های پیشنهادی:

طرح از یک زندگی 

دچار باید بود