درِ این دالان چندسانت در چندسانت را که ببندی سباستین .. ذهنت بیشتر قوای پرواز میگیرد. سکوت سنگینی را حکم میکنی بر قلمروی زبان و دهانت و این میشود بهای آزادی بیشتر ذهنت . بیشتر و بیشتر پر میکشد خیالت و تا افق ها پرواز می کند . محمد اصفهانی انگار که از جان من میخواند . غمی اشفته . نمیدانم چه میخواهم بگویم.
بشنویم از محمد اصفهانی -دردگنگ-
این روند عنوان گذاری پست ها را از رادیو پای(telegram.me/PIERADIO) گرفته ام. اگر اهل پادکست هستید بشنویدش. خوب است :) 
وقت هایی که نمیتوانم روی کارهایم تمرکز کنم می ایم اینجا و این پراکندگی های ذهنی را که واریانس و انحراف معیار بسیاااار زیادی هم دارد را مینویسم و میروم گاهی اوقات اصلا از رویش هم نمیخوانم برای همین غلط های تایپی زیاد میبینی سباسیتن .  گاهی حوصله میکنم و میایم اصلاحشان میکنم اما گاهی بیخیالش میشوم تو هم کمی بیخیالی طی کن سباستین . این روز ها زیاد سخت میگیری... مثلا قرار بود کتاب هایم را زود زود تمام کنم اما خب کمی این روزها حوصله به بیش از خواندن چند صفحه نمیرسد .