برای اجرای یه برنامه ای این روزهام شلوغه( که خدارا شکر واقعا . تک تک لحظات خستگی فراوانش را شکر میکنم چون بی نهایت لذت بخشه:)) و در راستای کارهای اجرایی همین برنامه دیروز باید میرفتیم دنبال خرید بادکنک به رنگ ها متفاوت و در تعداد زیاد بالاخره از توی خیابون نشاط یه لوازم تولد پیدا کردیم که همه چی داشت و شروع کردیم به انتخاب شون بالاخره تموم شد و اومدیم ک حساب کنیم خب وقتی داریم رو تعداد زیاد خرید میکنیم فروشنده هم یه درصدی تخفیف میده ازش خواستم که فاکتور بنویسه و با تعجب سوالی پرسید که باور نمیکردم ینی وقتی اینو پرسید من چنددقیقه فقط سکوت کردم و داشتم انالیز میکردم که عایا واقعا منظورش از سوال همون چیزیه که من برداشت کردم یا نه که در نهایت با یه لحن " عاغا برو از خدا بترس این سوالا چیه میکنی" جواب دادم. :|

فروشنده محترم (به ظاهر؟ به باطن؟ ) پرسید که : اندازه قیمت اصلی فاکتور کنم ؟ یا با تخفیف فاکتور کنم؟ 

و خب این ینی چی اخه ؟ الان واقعا من اینو بی احترامی به خودم و دوستم ( که باهم داشتیم میگرفتیم) میدونم که ینی چی خب. اندازه همین قدر که پول گرفتی فاکتور بنویس. حالا خودت معلوم نیست چجوری حرام و حلال قاتی میکنی تو حسابات به من ربطی نداره ولی لااقل طرفتو به حرام دعوت نکن دیگه برادر من . پدر من.... اخر و عاقبت نداره. همینه دیگه وقتی همه چی را باهم قاتی میکنیم و تو همین چیزای ساده به هم رحم نمیکنیم و سرهم کلاه میذاریم خب اعتماد و صداقت از بین میره.

(اینایی که الان جمع بستم همه را با خودمم سباستین. حواست هست؟؟)